Ekokaaren palvelut saavat kiitosta sekä päättäjiltä että kuljettajilta

Vuoden 2024 asiakastyytyväisyystutkimuksessa selvitettiin Ekokaaren toiminnan ja palveluiden laatua yrityspäättäjien ja Keltakankaan jätekeskuksessa asioivien kuljettajien näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Innolinkin kanssa, ja siihen osallistui yhteensä 100 vastaajaa. Tulokset vahvistavat Ekokaaren aseman vastuullisena ja asiakaslähtöisenä jätehuollon kumppanina Kaakkois-Suomessa.

Asiakastyytyväisyys korkealla tasolla

Tutkimustulokset osoittavat Ekokaaren asiakastyytyväisyyden olevan poikkeuksellisen korkealla tasolla. Asiakasryhmät arvostavat erityisesti henkilökunnan palvelualttiutta ja ystävällisyyttä. Arvosanat annettiin asteikolla 1-5.

Vastuullisuus vahvasti esillä

Vastaajaryhmät pitivät Ekokaaren toimintaa vastuullisena. Päättäjistä ja kuljettajista 86 prosenttia arvioi Ekokaaren toimivan vastuullisesti, mikä korostaa yhtiön sitoutumista ympäristöasioihin ja toiminnan läpinäkyvyyteen.

Asiakkailta arvokasta palautetta ja kehitysehdotuksia

Yritysasiakastutkimuksessa kerättiin myös asiakkaiden terveisiä ja kommentteja palveluista. Vastaajat kiittelivät erityisesti henkilöstön ammattitaitoa ja sujuvaa yhteistyötä, mutta antoivat myös arvokkaita kehitysehdotuksia, joita Ekokaari aikoo hyödyntää toiminnan kehittämisessä.

”Palvelu on ollut meille hyvin mutkatonta ja joustavaa. Hyvässä hengessä pystymme puhumaan.

”Olenkin tuttujen kuskien kesken vitsaillut, että Suomen jokaisen jätekäsittelykentän konekuskien tulisi tulla teille oppiin vähintään viikoksi.”

”Yhteistyö sujuvaa ja toivottavasti myös jatkossakin nykyisen toimintamallin mukaan.”

Kiitos kaikille vastaajille!

-> Katso Ekokaaren asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset Innolinkin sivuilla

Lue seuraavaksi

Yhteistyössä

Ekokaari ja Tana Oy – yhteistyö tuo asiantuntijat, ajatukset ja kierrätysalan osaamisen yhteen 

Vuosien saatossa Ekokaari Oy:n ja Tana Oyn välinen yhteistyö on juurtunut vahvasti osaksi kehitystoimintaa, jossa koneiden testaaminen, tiedonvaihto ja palaute ovat rikastaneet molempien osapuolien työosaamista. 

Lue lisää
Asiakaskokemus
Uutiset

Ekokaaren palvelut saavat kiitosta sekä päättäjiltä että kuljettajilta

Vuoden 2024 yritysasiakastutkimuksessa selvitettiin Ekokaaren toiminnan ja palveluiden laatua yrityspäättäjien ja jätekeskuksella asioivien kuljettajien näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Innolinkin kanssa ja siihen osallistui yhteensä 100 vastaajaa.

Lue lisää
Uutiset

Työterveys- ja turvallisuusjohtamisemme on nyt ISO-sertifioitu

Kymenlaakson Jäte -konsernille, johon myös Ekokaari Oy kuuluu, on myönnetty kansainvälisesti arvostettu ISO 45001-sertifikaatti työterveys- ja työturvallisuusjohtamisesta.

Lue lisää
Tiedotteet

Ekokaaren uusi lajittelulinjasto tehostaa rakennus- ja purkujätteiden kierrätystä Kaakkois-Suomessa

4.9.2024

Syyskuussa käyttöön otettu uusi linjasto parantaa toiminnan kustannustehokkuutta ja materiaalien talteenottoa Keltakankaan jätekeskuksessa

Lue lisää
Tiedotteet

Ekokaari Oy laajentaa toimintaansa Etelä-Karjalaan – uusi toimipiste avautuu Kukkuroinmäen käsittelykeskuksessa 3.6.

22.5.2024

Kukkuroinmäen käsittelykeskuksessa avautuu 3.6. vastaanotto- ja käsittelypiste yritysten rakennus- ja purkujätteille ja muille isoille jäte-erille.

Lue lisää
Copyright © 2025 Ekokaari Oy