Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Verkkosivujen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta.
Ekokaari aloitti mittavan brändin rakennus kampanjan vuonna 2023. Uudella yrityksellä oli tarve kasvattaa tunnettuutta ja rakentaa asiantuntijamielikuvaa. Ensimmäinen askel tähän oli oman verkkosivuston rakentaminen. Kumppaniksi valittiin Almaan kuuluva verkkosivu- ja hakukoneoptimoinnin asiantuntijayritys Netello keväällä 2023.
”Verkkosivujen tavoitteena oli vastata monipuolisesti asiakkaiden ja sidosryhmien tiedontarpeisiin ja ohjata yhteydenotot oikeisiin kohteisiin. Halusimme korostaa Ekokaaren brändiä, osaamista, vastuullisuutta ja levittää tietoisuutta kiertotaloudesta”, kertoo Ekokaaren toimitusjohtaja Aki Koivula.
”Sivustoprojekti oli hyvin kiinnostava, sillä liikkeelle lähdettiin tyhjältä pöydältä. Ei ollut olemassa aiempaa verkkosivustoa painolastina, mutta ei myöskään materiaaleja tai tarkkaa suunnitelmaa brändäyksestä”, kertoo tiiminvetäjä Marleena Arvonen Netellolta.
Käy tutustumassa Alma Media Oy:n uutiseen seuraavasta linkistä